محمدي:در منشور اخلاقي نمي‌خواستيم وارد زندگي خصوصي افراد شويم

 محمدي:در منشور اخلاقي نمي‌خواستيم وارد زندگي خصوصي افراد شويم




 

 


محمدي:در منشور اخلاقي نمي‌خواستيم وارد زندگي خصوصي افراد شويم


تاریخ : سه شنبه ،
19 مرداد 1389

رئيس سازمان ليگ برتر گفت:در منشور اخلاقي به هيچ‌وجه نمي‌خواستيم وارد زندگي خصوصي اشخاص شويم و اين را ثابت کرديم.


نشست کميته هاي فرهنگي باشگاه‌هاي ليگ برتري با حضور رئيس فدراسيون فوتبال،رئيس سازمان ليگ و رئيس کميته فرهنگي فدراسيون فوتبال و نمايندگان فرهنگي باشگاه هاي ليگ برتري صبح امروز در سالن روابط عمومي فدراسيون فوتبال برگزار شد.

در آغاز اين نشست عزيزالله محمدي با اشاره به اينکه فوتبال در حال حاضر يک پديده اجتماعي،‌اقتصادي و سياسي است گفت: فوتبال پر بيننده ترين ورزش و برنامه هاي مرتبط با فوتبال تاثيرگذارترين برنامه هاي رسانه ملي است.در هر جاي دنيا فوتبال بيننده بيشتري نسبت به همه ورزش ها و حوزه هاي ديگر دارد و حتي از پرطرفدارترين سريال هاي تلويزيوني پر بيننده تر است.

محمدي ادامه داد: بازي هلند و اسپانيا در فينال جام جهاني بيش از يک ميليارد نفر بيننده داشت و اين تاثيرگذاري فوتبال را نشان مي دهد.بايد به اين نکته فکر کرد که چرا اين دولت اين همه در فوتبال سرمايه گذاري مي کند؟دولت مي خواهد شور ونشاط را به جامعه تزريق کند و الگو سازي و الگو رساني کند.

رئيس سازمان ليگ در ادامه با اشاره به اينکه هدف فوتبال بايد انسان سازي باشد گفت: بايد اين فرهنگ را در فوتبال جا بيندازيم که فوتبال بتواند الگوساز باشد.منشور اخلاقي که ما تدوين کرديم مثل يک مسکن بود و درد را موقتا التيام بخشيد، اما کار ريشه اي را بايد باشگاه ها انجام دهند. بايد ظاهر سازي و باطن سازي را با هم انجام دهيم.بازيکن بايد در باشگاه ساخته شود اما به زور نمي توان بازيکن را نماز خوان کرد. بايد کار فرهنگي را از ذهنش انجام داد.

محمدي در پايان گفت: همه مي دانيم که مي گويند اشاعه فحشا از خود فحشا بدتر است.پس نشان دادن کارهاي ناصواب يک بازيکن،‌مدير و ديگر اشخاص فوتبال ايران و رسانه اي شدن يک عمل بد از سوي آنها، بدتر از خود عمل است.ممکن است شخص در خلوتش بسياري کارها را انجام دهد و کسي باخبر نشود اما وقتي همه خبر دار شدند، آن وقت است که فوتبال ضربه مي خورد.همه اشخاصي که در فوتبال هستند آبروي انسان هاي درست فوتبال در خطر قرار مي گيرد. ما در منشور اخلاقي به هيچ وجه نمي خواستيم وارد زندگي خصوصي اشخاص شويم و اين را هم ثابت کرديم.من اميدوارم بازيکنان و مديران و خلاصه همه فوتبالي ها روزي از روي دل به معنويت روي بياورند و ظاهر سازي و باطن سازي با هم انجام شود.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل